Nej fy!

har haft en skit skumm natt! :S
ja har inte haft problem att somna tidigt sen jag började jobba !
men igår kunde jag seriöst inte somna! va liksom inte trött :S
tror att jag tillslut somnade runt kl 1, vilket inte är okey då jag går upp halv 6!
sen har jag vaknat typ tio ggr under nattens gång!
känner mig inte jätte trött nu visserligen! men de lär väl komma runt kl 10 idag!



aja vart ju inte så pepp på morgondagen!
gick upp och satte mig framför tvn, det va väder på fyran!
och då säger hon att de ska bli snö imorn fredag!
PALLA!
sen ska de vara kallt på lördag, kallt och blåsigt!
URSH, bli nog jobbigt att cykla till jobbet på lördag :S
och jag ska jobba delat!

aja efter detta bakslag så skal våren iaf återkomma! får väl tänka possitivt och blicka frammåt!

ne nu måste ja fixa mig sedan jobba 7,30-16!

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0