Nu tar jag helg!

Pust och stön!
så känns de just i denna stund, nu tar jag officielt helg i två dagar då jag jobbat hela helgen ;)
tror jag behöver vara ledig lite gran, va inte så pepp på att jobba i helgen eller att jobba alls!
kanske beror på att jag inte hittat på nå kul på länge!
har inte träffat mina vänner, inte min familj, för att jag e fattig!
då blir man lite halvless efter ett tag!

men det är bara o blicka frammåt!
för om en vecka så e jag långledig en heeeel lååång  vecka!
då ska jag åka en sväng till Flen, och sedan bär det av mot Stockholm för att träffa de bästa!
de ska bli mysigt och massa skoj!

e väldigt nöjd just nu iaf!
slutade kl 16, drog hem vilade en sväng, sedan började jag med städningen!
så nu har jag damsugit hela överkastet, bäddat rent i sängen, damsugit, torkat golv, tvättat och diskat :)
njöt nyss utav lite våfflor, och tänkte väl snart dra mig mot sängen!
en annan e ju inte vaken om nätterna nu för tiden ;)

Blä för OREO reklamen, vadå vrid, slicka  och doppa, vem fan stoppar ner en redan slickad kaka i mjölken?? plus att de e typ flera, (småungekompisar) som doppar i samma glas !
BLÄ

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0