Stan!

Vilken underbar dag!
vaknade inte alltför tidigt! runt 10 klev jag upp, och gav de tjatiga katterna mat och satte mig sedan på balkongen och drack kaffe med en cigg :D
mhmmhmm så skönt ute! även om de blåser lite!

sedan så ringde ju min kära syster igår och förtäljade snällt att hon och hennes kompisar skulle åka till västerås idag och handla lite :D
hon smsa mig idag när tåget rullade in i etuna så då började jag fixa mig!

fick ju faktiskt en anledning att klä upp mig idag :D
så jag tog i rejält, då jag kände att jag behövde boosta mitt självförtroende med lite stirrande blickar på stan ;)

de vart lyckat, många verkade imponerade, spec de utav de manliga könet!
fick tillomed några busvisslingar ;) tack tack !

såhär såg jag ut! nästan så att jag blev imponerad av mig själv ;)








Kommentarer
Postat av: josiie

vad har du på kinden?

2011-03-13 @ 13:55:49
Postat av: Sandra

Haha, ,häörligt o höra! Hot hot hot! =)

Har en fråga, ramlade in här när jag sökte på Mood:s hårfärger. För lite över ett år sedan bloggade du om det. Använder du de fortfarande? Du e skitsnygg! Håret också! =) Tack på förhand <3 busvissel !

2011-04-20 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0