tråk söndag!

morn morn!
är vaken tidigt då jag ska till jobbet!
blev inge snooza idag, för efter första klock ringningen så tog jag ur öronpropparna och hörde till min förfäran att min kära katt sixten var i sopppåsen och röjde!
jag fick halvdamp sprang upp och stängde in honom i sop skåpet haha
han e så trög, han skrapar men trycker inte på dörren så jag fick ju öppna till honom!
aja sen fick de mat iaf, även fast kattmamma hade lite damp!

känner mig lite uttåkad!
snart behöver jag göra något på någon av mina lediga dagar!
jag kan ju inte bara jobba!
ja kan gärna jobba mycket men när jag väl e ledig behöver jag något roligt att göra!
men hur lätt e de när kontot visar 0,01 kr
sjukt trist!
men men de blir bättre de blir bättre!

nu ska ja glo lite mer tv, sen cykla iväg till jobbet!
hemma runt 4a igen!

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0